Instagram bakken: Hoe doe je dat?

Als ondernemer wil je jezelf online hetzelfde profileren als dat je daadwerkelijk offline bent. Dat is niet altijd even makkelijk. Wie ben je online? En strookt dat met wie je offline bent? 

Wie ben je online? En strookt dat met wie je offline bent?

Soms valt het dan een beetje tegen, wanneer personeelsleden meer oog voor elkaar hebben dan voor jou als klant. Of wanneer een product dat zojuist nog in een Instagram story werd gepromoot, niet meer voorradig is. “Zorg dat je on- en offline dezelfde ondernemer bent”, luidt het devies van ‘onze’ bakkers. Nyncke Posthuma, Jitze Verloop en Hein Beerse zaten onlangs bijeen om hun social media-beleid te bekijken en vergelijken. Elk geven ze hun eigen invulling aan het social medium Instagram. De tips die over en weer gingen, delen we graag met je.

Lees meer

Het volledige artikel met de 11 tips om jezelf als bakker beter te profileren op social media kan je lezen op de website van Bakery Sweets Center. Lees het volledige artikel van hier .

Screenshot_20211012-135240_Instagram-edited (1)
@bakkerijbeerse op instagram

Share this item

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn